040 2027 061 info@kapsalonanouk.nl

Algemene voorwaarden Kapsalon Anouk

 

  1. Behandelingsvoorwaarden
    • Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen de kapper bij Kapsalon Anouk en de klant, waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.
    • Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
    • Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Kapsalon Anouk binden niet.
    • Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders is aangegeven.
    • Bij het maken van de afspraak bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
  2. Tarieven
    • Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
    • De klant verbindt zich met de kapper de hiervoor de afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat de kapper er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website: onder het kopje wat wij doen. Een uitgebreider overzicht hiervan vind u via treatwell.nl, Kapsalon Anouk. Prijzen voor Kleuring, highlights, blonderen, keratine smooth behandeling en permanenten verschillen per persoon, afhankelijk wat zij of hij wilt met het haar. Wilt u hierover de werkelijke prijs weten, dan kunt het beste contact opnemen met de kapsalon om een betere prijs identificatie te krijgen.
    • De prijzen/ tarieven zijn inclusief BTW.
    • Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt, tenzij anders is aangegeven.
  3. Annuleren
    • Klanten kunnen tot minimaal 24 uur van te voren hun afspraak kosteloos annuleren.
    • Je afspraak annuleren dient u telefonisch, per mail of whatsapp te doen.
    • Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd.
    • Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde tijd, te laat zijn of een no show vertonen, hierbij geen gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheden om de afspraak te annuleren wordt de volledige behandelingsbedrag in rekening gebracht.
    • Indien de klant meer dan 5 tot 10 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag de salon de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele bedrag van de behandeling aan de klant door berekenen. De klant heeft bij een vooruitbetaalde behandeling geen recht op restitutie van het reeds betaalde bedrag.
    • Indien de klant 10 tot 15 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de salon de gehele afspraak annuleren en toch het gehele bedrag van de behandeling aan de klant door berekenen. De klant heeft bij een vooruitbetaalde behandeling geen recht op restitutie van het reeds betaalde bedrag.
  1. Aansprakelijkheid
    • Kapsalon Anouk gaat er vanuit dat de klant in goede lichamelijke conditie is.
    • Kapsalon Anouk is niet aansprakelijk voor ongewenste verschijnselen, die door omstandigheden bij de klant het resultaat van de behandeling kan beïnvloeden. Zoals bijvoorbeeld: allergieën, medicijn gebruik, narcose, zwangerschap, experimenteren met drogisterijverf / producten in het haar.
    • Kapsalon Anouk is niet aansprakelijk als de klanten tegen het advies van de kapper, toch wil dat bepaalde behandelingen door moet gaan.
    • Kapsalon Anouk is niet aansprakelijk voor ongevallen door verkeerd gebruik van een geleverd product.
    • Kapsalon Anouk heeft een aansprakelijkheidsverzekering.
  1. Garantie/ klachten
    • Klachten dient u te melden aan Kapsalon Anouk.
      Dit kan telefonisch via 040-2027061 of per E-mail info@kapsalonanouk.nl
    • De klant dient binnen 7 dagen een klacht in te dienen als hij/zij niet te vrede is over de uitgevoerde behandeling. Is dit termijn verstreken, dan geeft kapsalon Anouk geen garantie meer.
    • Kapsalon Anouk geeft geen garantie als:
      Op kleurbehandeling waarbij het thuisadvies niet wordt opgevolgd en de hierbij de geadviseerde salonproducten niet worden gebruikt.
      Op kerantinesmooth behandelingen waarbij het thuisadvies niet wordt opgevolgd en de hierbij de geadviseerde salonproducten niet worden gebruikt.
      Op permanentbehandelingen waarbij het thuisadvies niet wordt opgevolgd en de hierbij de geadviseerde salonproducten niet worden gebruikt.
      Als de klant na behandeling zelf met het haar heeft geëxperimenteerd, zoals drogisterijverf, zelf geknipt, o.i.d.
    • Kapsalon Anouk geeft geen garantie als de klant de behandeling in een andere salon heeft laten uitvoeren.
  2. Betaling
    • De klant kan bij kapsalon Anouk pinnen of contant betalen.
    • De klant kan bij het online afspreken alvast de behandeling vooruit betalen.
    • Bij online gemaakte afspraken met een bedrag boven de € 50,00 ben je verplicht om deze online vooruit te betalen, hou hier wel rekening mee dat er extra kosten in de salon erbij kunnen komen en deze in de salon voldaan worden per pin of contant.
    • In sommige gevallen krijgt een klant een factuur. Deze dient te worden betaald binnen 14 dagen.
  3. Privacywet
    • Kapsalon Anouk
      KVK 57249040
      Tongelresestraat 427
      5641AV Eindhoven
      Hierboven genoemde zal zorgvuldig omgaan met de persoonsgegevens van de klant.
    • De persoonsgegevens bestaan uit: Naam, telefoonnummer en emailadres.
    • De gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het klantenbestand en het bij houden van het kleurrecept.
    • De gegevens worden zolang als nodig is bewaard.
    • De gegevens worden bewaard in een beveiligd softwareprogramma.
    • U heeft ten alle tijden recht op inzage, correctie of verwijdering van uw gegevens.
    • Uw gegevens worden niet verstrekt aan derde.